اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۵۲۴۷

مسائل مالی تمرکزمان را پایین می‌آورد

مسائل مالی تمرکزمان را پایین می‌آورد
ملی‌پوش تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: رئیس آینده فدراسیون باید در مورد حضور اسپانسرها و موضوع تیم‌های ملی برنامه خوبی داشته باشد.
۱۶:۴۰ - ۱۷ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

آرمان زنگنه در گفت‌وگویی، در مورد دو پیروزی مقابل نیروی زمینی در پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: در بازی روز گذشته کارمان سخت بود؛ بخصوص در نیمه اول که آنها از ما پیش بودند. نیروی زمینی یکی از تیم‌هایی که امتیازهای زیادی هم عقب باشد، باز هم از لحظات استفاده می‌کند تا امتیاز بگیرد و این فلسفه‌ای است که آنها دارند.  درست است با یک برد راهی نیمه نهایی می‌شویم، اما مطمئنا در تهران بازی سختی خواهیم داشت و نمی‌توان از حالا حرف از صعود صد درصدی داد.

وی در مورد اینکه روی کاغذ باید نفت و شهرداری را در نیمه نهایی مقابل هم ببینیم، گفت: این تصور وجود دارد و شاید خیلی‌ها اینطور فکر می‌کنند. شهرداری تبریز یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ است و دوبار هم در دور مقدماتی ما را شکست داده‌اند. مری تیم ملی بالای سر این تیم است و آرن داودی و اصغر کاردوست هم بازیکنان با تجربه و خوب آنها در آمادگی خوبی قرار دارند.

ملی پوش نفت آبادان در مورد اینکه گفته می‌شود تاکنون پولی از نفت دریافت نکرده‌اند، گفت: فعلا دریافتی نداشته‌ایم و روز گذشته قول‌هایی دادند که امیدواریم زودتر عملی شود. به هرحال این موضوع در ذهن بازیکنان تاثیرگذار است و خود به خود تمرکز را پایین می‌آورد.

زنگنه با اشاره به انتخابات فدراسیون بسکتبال عنوان کرد: بحث‌مالی یکی از مهمترین مسائلی است که این روزها وجود دارد و کسی که می‌خواهد رئیس شود باید برای جذب اسپانسر و حامیان مالی برنامه خوبی داشته باشد. اسپانسرها باید وارد لیگ شوند تا لیگ رونق گذشته خود را پیدا کند و با این شرایط تیم ملی هم تقویت خواهد  شد. چند سال پیش که لیگ شرایط خوبی داشت، تیم ملی قهرمان آسیا می‌شد، اما با افت آن تیم ملی به خوبی نتیجه نمی گیرد.

وی ادامه داد: بحث دیگر برنامه ریزی خوب برای تمامی‌های رده های ملی داشته باشد. از پایه گرفته تا بزرگسالان. تابستان با برگزاری تورنمنت‌های مختلف می‌توانیم با تیم‌های بزرگ دنیا بازی کنیم و این به پیشرفت بسکتبال کمک زیادی خواهد کرد. در یکی دو سال گذشته اینطور بوده که فقط به چین می‌رویم و با تیم‌های دوم و سوم آنها بازی می‌کنیم که چندان بازخوردی برای ما ندارد. بسکتبال یک مدیر توان می‌خواهد و امیدواریم کسی که رئیس می‌شود تنها منافع ملی و بسکتبال کشور را در نظر بگیرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین